Un pic din camera mea

10/12/2009 carinahera
Etichete: ,

Radu m-a fotografiat în camera mea. Din poză lipsesc culorile.

Entry Filed under: fotografii,Frate-meu,zi de zi

3 Comments Add your own

  • 1. Profilul Carinei « &hellip  |  10/12/2009 la 16:21

    […] | Tags: fotografii I-am făcut Carinei câteva fotografii. Una o arăt aici, una i-am dat-o Carinei, alta lui […]

  • 2. Renii lui Moş Crăciun d&hellip  |  28/12/2009 la 00:44

    […] Fiica mea mi-a împrumutat niţel aparatul foto, să pozeze ieslea. Drăguţă construcţia grajdului. Totuşi, la Hunedoara, lângă Casa de Cultură, mieii şi oile erau vii şi efectul era mai puternic. […]

  • 3. Leapsa care dă în link &hellip  |  10/01/2010 la 01:24

    […] personaj de desene animate, aş fi fost… tatăl lui Nemo • Dacă eram o formă, aş fi fost… un pic din camera mea • Dacă eram un număr, aş fi fost… 39, nu încape îndoială • Dacă eram un mijloc de […]


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Comentarii recente

În loc de primăvară… pe Hainele cele noi ale prin…
Zâmbesc, deci exist… pe Am terminat clasa 1
download firefox pe Am terminat clasa 1
De sezon. Păcăleala… pe Păpusa din lingura de lem…
carinahera pe Omul de zãpadã care nu se…

Articole recente

Blogroll

after school bunica desene fotografii Frate-meu gradinita jucarii roz scoala Uncategorized video zi de zi

Arhive

Top articole

Zelist

 
