Am pozat luna

28/05/2010 carinahera
Etichete: ,

Am făcut poza asta aseară, împreună cu tata. Dar eu l-am chemat să-i arăt luna şi norii!

Entry Filed under: fotografii,zi de zi

One Comment Add your own

  • 1. Luna de la ultimul etaj &&hellip  |  29/05/2010 la 04:42

    […] Era una din acele seri în care mi-e ciudă că n-am un aparat de fotografiat mai acătări. Am deschis mărit timpul de expunere atât cât m-am priceput, am rezemat aparatul de tocul ferestrei şi am tras câteva cadre. Apoi am lăsat-o şi pe fiică-mea. […]


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Comentarii recente

În loc de primăvară… pe Hainele cele noi ale prin…
Zâmbesc, deci exist… pe Am terminat clasa 1
download firefox pe Am terminat clasa 1
De sezon. Păcăleala… pe Păpusa din lingura de lem…
carinahera pe Omul de zãpadã care nu se…

Articole recente

Blogroll

after school bunica desene fotografii Frate-meu gradinita jucarii roz scoala Uncategorized video zi de zi

Arhive

Top articole

Zelist

 
