Familia de sub curcubeu

06/10/2010 carinahera
Etichete: , ,

Familia de sub curcubeu

Entry Filed under: desene,gradinita,zi de zi

5 Comments Add your own

  • 1. Fata în braţe la tata &&hellip  |  06/10/2010 la 11:33

    […] este un detaliu dintr-un desen un pic mai amplu, Familia de sub curcubeu, făcut la grădinită de Carina (aproape 6 ani). Da, am pus mâna pe desen si l-am scanat, ca […]

  • 2. Cum apune soarele ca Rom&hellip  |  11/10/2010 la 09:53

    […] fotografiat apusul de soare de aseară. Eram cu tati si cu Carina, în masină. Mi se pare că soarele face conturul României (din cauza geamului murdar de la […]

  • 3. Apus de soare pe Autostra&hellip  |  11/10/2010 la 10:34

    […] nevoia să facă o tură pe la pedala de ambreiaj. Chestia e că, la un moment dat, le-am spus fiicei mele si fiului meu: – Tragem un pic pe dreapta. Le-am arătat apusul de soare, unul dintre cele mai […]

  • 4. Sopârla de miercuri &laq&hellip  |  08/12/2010 la 16:59

    […] g1b2i3, Geanina Lisandru, Gina, Laura Driha, Victor, Alex Mazilu, Carmen Negoită, Dan, Fiul, Fiica, Roxana, Achilianu, Gabriela Elena, Anamariadeleanu, Teacă, si ztbau reptilele […]

  • 5. PAurări. Concurs fulger &hellip  |  31/12/2010 la 09:39

    […] Iguana, Ovidiu Eftimie, Serafim, Victor, Alex Mazilu, Carmen Negoiţă, Remus Suciu, Dan, Roxana, Fiica, Fiul, Călin, Naivul, Anamariadeleanu, Bianca Dobrescu, Bogdan Onin, Gabriela Elena, Geocer, […]


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Comentarii recente

În loc de primăvară… pe Hainele cele noi ale prin…
Zâmbesc, deci exist… pe Am terminat clasa 1
download firefox pe Am terminat clasa 1
De sezon. Păcăleala… pe Păpusa din lingura de lem…
carinahera pe Omul de zãpadã care nu se…

Articole recente

Blogroll

after school bunica desene fotografii Frate-meu gradinita jucarii roz scoala Uncategorized video zi de zi

Arhive

Top articole

Zelist

 
