La mulţi ani lui Radu!

22/08/2011 carinahera
Etichete:

Radu a împlinit zece ani. Foto: M. Hera

De ziua lui Radu i-am cumpărat două reviste National Geographic. Din banii mei. Câştigaţi în vacanţă.

Entry Filed under: fotografii,Frate-meu

One Comment Add your own

  • 1. Puiuţul tatii | Călin H&hellip  |  22/08/2011 la 16:55

    […] Cel mai mult îmi place fotografia de pe blogul lui. O menţionez şi pe cea de la fluturaşi. 0.000000 0.000000 Share this:EmailFacebookTwitterPrintDiggRedditStumbleUponLike this:Like3 […]


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Comentarii recente

În loc de primăvară… pe Hainele cele noi ale prin…
Zâmbesc, deci exist… pe Am terminat clasa 1
download firefox pe Am terminat clasa 1
De sezon. Păcăleala… pe Păpusa din lingura de lem…
carinahera pe Omul de zãpadã care nu se…

Articole recente

Blogroll

after school bunica desene fotografii Frate-meu gradinita jucarii roz scoala Uncategorized video zi de zi

Arhive

Top articole

Zelist

 
